F�rfattare |
Meddelande |
Ermin Rajic Admin
Inl�gg: 401 Ort: Kristianstad Medlem sedan: 03 februari 2007
|
Postat: 2007-08-06 16:23 Rubrik: Tradedoubler har bättrat på sin support |
|
|
I det tysta verkar Tradedoubler nu ha infört ett ärende/ticket-system för sin support. Vet inte exakt när det dök upp, märkte det idag när jag behövde kontakta dem. Förhoppningsvis ska det leda till bättre svarstider! |
|
|
|
|
Håkan Liljeqvist Väldigt aktiv medlem
Inl�gg: 151 Ort: Jönköping Medlem sedan: 09 februari 2007
|
Postat: 2007-08-07 10:36 Rubrik: Re: Tradedoubler har bättrat på sin support |
|
|
Björn Lilja skrev: | I det tysta verkar Tradedoubler nu ha infört ett ärende/ticket-system för sin support. Vet inte exakt när det dök upp, märkte det idag när jag behövde kontakta dem. Förhoppningsvis ska det leda till bättre svarstider! |
Väldigt bra! När väl frågorna dyker upp så är snabba svar guld värt. Tack för det TD! |
|
|
|
|
Ermin Rajic Admin
Inl�gg: 401 Ort: Kristianstad Medlem sedan: 03 februari 2007
|
Postat: 2007-08-07 11:46 Rubrik: |
|
|
Överlag har jag fått mycket rappare svar på senaste tiden, men det kan ju bero på en generell uppryckning.
I mitt fall så är iaf mina tidigare klagomål på just detta nu ur världen. |
|
|
|
|
|
|