F�rfattare |
Meddelande |
andan490 Aktiv medlem
Inl�gg: 20
Medlem sedan: 14 mars 2007
|
Postat: 2007-04-25 15:51 Rubrik: Dålig support |
|
|
Skulle höra om det finns någon annan än jag som råkat ut för Tradedoublers dåliga support?
Jag har via deras formulär kontaktat dem 3 gånger om att de registrerat fel webbplats på mig, samt att en webbplats jag registrerat har försvunnit. Jag har inte hört eller sett minsta lilla livstecken från dem, trots att det var en vecka sedan jag kontaktade dem senast...
Nonchalans i mitt tycke... |
|
|
|
|
Ermin Rajic Admin
Inl�gg: 401 Ort: Kristianstad Medlem sedan: 03 februari 2007
|
Postat: 2007-04-26 8:08 Rubrik: |
|
|
Hej,
Såg att detta diskuterades på WN för en tid sedan också, och ja det händer mig allt som oftast att det tar minst 3-4 dagar.
Pga detta har jag börjat kontakta någon programansvarig direkt istället, och det är ju varken optimalt eller bra för dem... :/ |
|
|
|
|
tradedoubler Ny aktiv medlem
Inl�gg: 9
Medlem sedan: 02 mars 2007
|
Postat: 2007-04-26 10:52 Rubrik: |
|
|
Eftersom våra tjänster är skapade för att man själv ska kunna administrera dem så ligger vårt fokus mestadels på att ordna bättre ersättningar åt våra affiliates partners. Vi vet också att på många frågor vi får in så finns svaren på vår webbsida.
Vi förstår givetvis att det kan vara frustrerande om man inte får svar och vår ambition är givetvis att alla ska få snabba svar. Men med hög tillväxt på antalet affiliates och många nya program så har vi kommit efter och vi beklagar det.
Vi arbetar nu därför med att nyanställa ytterligare resurser för att kunna ge en 100 % support och vi utvärderar även nya system för att skapa en tydligare ärendehantering. |
|
|
|
|
andan490 Aktiv medlem
Inl�gg: 20
Medlem sedan: 14 mars 2007
|
Postat: 2007-04-26 10:59 Rubrik: |
|
|
Det är ju inte direkt bra att man blir registrerad för fel webbplats, samt att den webbplats man själv registrerat med största sannolikhet har hamnat hos någon annan affiliate! Det borde väl vara högprioritet på ett sådan ärende?! |
|
|
|
|
andan490 Aktiv medlem
Inl�gg: 20
Medlem sedan: 14 mars 2007
|
Postat: 2007-04-26 12:54 Rubrik: |
|
|
Skulle bara säga att jag hittade en mailadress i ett gammal mail från Tradedoubler. Skickade in ärendet den vägen. Efter några timmar har jag nu fått en förklaring till varför det blev som det blev, samt att ärendet är åtgärdat. Givetvis skönt, men tycker ändå att de borde se över sina rutiner lite. |
|
|
|
|
LimpFish Ny aktiv medlem
Inl�gg: 18
Medlem sedan: 13 april 2007
|
Postat: 2007-04-27 14:22 Rubrik: |
|
|
Jag kan bara hålla med om att det går extremt segt. Ansökte till två program för typ två veckor sedan, fick svar igår från det ena, och det andra har jag inte ens fått svar ifrån än... |
|
|
|
|
tradedoubler Ny aktiv medlem
Inl�gg: 9
Medlem sedan: 02 mars 2007
|
Postat: 2007-05-03 9:25 Rubrik: |
|
|
Ansökningar kan ibland ta tid eftersom det är respektive annonsör som väljer hur detta ska prioriteras. Vissa är exempelvis väldigt noga med vilka sidor man vill samarbeta med.
Men om du av någon anledning anser att samarbetet är extra intressant för annonsören, då bör du kontakta oss och berätta ditt erbjudande. Då kan din ansökan eventuellt prioriteras högre. |
|
|
|
|
Ermin Rajic Admin
Inl�gg: 401 Ort: Kristianstad Medlem sedan: 03 februari 2007
|
Postat: 2007-05-03 16:59 Rubrik: |
|
|
Jättebra att ni återkopplar med sådan info, tack! Dessutom finns det nu information i TD:s kontaktformulär att man är just hårt belastade.
Dock fick jag en 404 när jag försökte skicka formuläret igår - men det går ju alltid att maila. |
|
|
|
|
smsnetwork Ny aktiv medlem
Inl�gg: 16
Medlem sedan: 22 januari 2010
|
Postat: 2011-09-06 7:44 Rubrik: |
|
|
Sådan har aldrig hänt mig och supporten svarar mig oftast inom 24 timmar.
Där emot har jag extremt grova problem med hantera EPI rapporter via CVS formaten då dem blir så stora att inte cronjobet kan läsa av dem.
Så får problem med mina egna statestiks kontroller vilket jag inte tycker om.
Men det är ju bara maila dem tills dem fixar det
Bara ligga på och inte ge upp om nog många klagar så måste dem ju fixa till det. |
|
|
|
|
|
|